Тонировка

Тонування авто у Харкові

Тонування автомобільного скла – послуга, до якої автовласники звертаються з різних причин. Одні, щоб забезпечити комфортний мікроклімат усередині салону у спекотні дні. Інші, щоб зробити машину стильнішою. Автотонування в Харкові – одна з послуг детейлінг центру First Place Center. Ми проводимо тюнінг, використовуючи найкращі тонувальні плівки та враховуючи побажання клієнтів. Процедура проводиться згідно з нормами ГОСТ 5727-88. Світлопропускна здатність використовуваної плівки – не нижче 70%.

Затонувати авто у Харкові

Замовити поклейку тонувальної плівки на авто у майстрів First Place Center варто з таких причин:

  • Використання сучасних матеріалів, ухвалених пунктами Державного стандарту. Якість матеріалів підтверджено сертифікатами.
  • Помірна вартість послуг. Клієнти детейлінг центру замовляють тюнінг недорого. Ціна залежить від виду плівки та кількості тонованих елементів.
  • Надання гарантії після завершення робіт.


Майстри працюють із будь-якими автомобілями – популярними іномарками та машинами українських виробників, незалежно від року випуску. Нанесення плівки відбувається за суворого дотримання технології.

Тонування скла автомобіля ціни від First Place

Ціна авто тонування визначається такими факторами:

  • Вид тонувальної плівки – матеріали відрізняють за щільністю, кольором, складом та призначенням.
  • Спосіб нанесення покриття.
  • Клас автомобіля. Так, обклеювання джипа або мінівена обійдеться трохи дорожче, ніж робота з класичним седаном.
  • Кількість тонованої площі – можна замовити тонування тільки лобового скла або бічних, або провести повне обклеювання.


Ціна також залежить від виробника матеріалу.

Матеріали, що використовуються для тонування оптики

Затемнення стекол автомобіля проводиться з використанням міцної плівки. Ми працюємо з такими видами плівок:

  • Металізовані. Покриття налічують три шари – захисний, тонуючий та алюмінієвий. Останній – надає поверхні металевого відтінку.
  • Спатерні. Цей підвид металізованих матеріалів відрізняється структурою. Поверх полімерного шару методом іонізації наноситься металевий. На спатерні матеріали видається більш тривала гарантія.
  • Енергозберігаючі. Характеризуються прозорою структурою, яка поглинає ультрафіолетові промені. Найкраще справляється з підтримкою комфортного мікроклімату в салоні.
  • Дзеркальні або інфініті. На зовнішню частину плівки наноситься металеве напилення, завдяки чому вона створює дзеркальний ефект.
  • Фарбовані. Полімерний матеріал, до складу якого входять пігменти різних кольорів. Відтінок може бути будь-яким. Добре захищає від сонячних відблисків.


Затонувати машину можна будь-яким матеріалом, при цьому підібравши оптимальну товщину та відтінок.

Переваги тонування скла автомобіля

Автовласники замовляють послугу з таких причин:

  • Покриття захищає салон від ультрафіолетового випромінювання. Правильно затоновані стекла відображають 99% УФ та інфрачервоних променів.
  • Плівка знижує навантаження на кондиціонер, завдяки мінімізації нагріву в теплу пору року. Зниження навантаження на кондиціонер також дозволяє знизити витрати палива.
  • Затемнення стекол авто знижує ризик їх пошкодження. У разі аварійної ситуації клейкий плівковий матеріал не дає склу розлетітися у різні боки.
  • Зниження рівня шуму усередині салону. Тонування зменшує показники шуму на 4-5 дБ.


Плівка виступає надійною захисною автомобільною оптикою. Тонування відносять до групи бронювальних матеріалів. Скло витримує сильні удари, не дряпається і менше забруднюється.

Етапи тонування скла автомобіля

Послуги тонування авто проводяться в чистому, світлому приміщенні, що унеможливлює попадання пилу або інших сторонніх елементів під плівку. Перший етап робіт – це підготовка скла. Вони ретельно очищаються всередині та зовні, після чого висушуються. Другий етап – розкрій рулону з плівкою. Майстер вибирає матеріал необхідної світлопропускної здатності, прикладає до скла та розкроює по контуру. Для вирізування використається спеціальний ніж.


Третій етап передбачає нанесення мильного розчину на плівкове покриття. Змочена плівка прикладається до скла з внутрішньої частини та з-під неї виганяються залишки води. За допомогою скребка матеріал розгладжується та притискається по краях. Покриття обов’язково наклеюється зверху донизу. Щоб плівка лягла гладко, попередньо розігрівають промисловим феном. Розігрітий матеріал швидко і легко набуває необхідної форми.


Завершальний етап – виведення надлишкового повітря з-під плівки. Щоб тонування не покрилося пухирцями, майстри використовують прогумований шпатель, яким розгладжують наклеєне покриття. З частиною матеріалів працювати складніше. Більш «вибаглива», наприклад, дзеркальна плівка. Тому на те, щоб затонувати автомобіль ціна трохи вища.

Обклеювання тонувальною плівкою захищає водія, пасажирів і все, що знаходиться в машині від поглядів перехожих або проїжджаючих повз. Паралельно кругове тонування захищає від:

  • вигоряння салону через вплив ультрафіолету;
  • яскравого сонячного світла, відблисків будівель та автомобільного кузова, що може завадити водієві;
  • спеки в теплу пору року – температура в салоні відчутно знизиться після тонування, це також допоможе заощаджувати паливо та рідше включати кондиціонер.

Переднє та заднє скло не вимагають спеціального догляду. Звернути увагу потрібно на бічне дзеркало – перші 2-3 дні його не можна відкривати, інакше клей не просохне.

Уникайте контакту скла з миючими засобами та рідиною протягом

3-ї доби після поклейки плівки. Надалі потрібно виключити

миючі засоби з абразивними частинками в складі, пасти, що чистять і

жорсткі щітки.

Для задньої півсфери використовують тонування зі світлопропускною здатністю 5-15%. Для переднього скла можна використовувати тільки затверджену ГОСТ плівку, тобто атермальну. Світлопроникність такого тонування – 70-90%.

Заднє скло дозволяється тонувати будь-якою плівкою. Для переднього та бокового скла допустимо використовувати тільки атермальну плівку та деякі види плівки «Хамелеон». Світлопроникність переднього скла не повинна бути нижче 70%.